Pages

Friday, December 14, 2012

Lagu Untuk Penipu | Harimau Malaya VS Gajah Putih

Assalamuakaikum dan Hi semua...

Hari ni perlawanan bola kedua antara Harimau Malaya & Gajah Putih di rumah Sang Gajah Putih..

Permainan Sang Harimau menjadi lemah apabila pengadil Sang Kuda Oppa Gannam Stlye telah memberi kad merah kepada pemain Sang Harimau, kasihan layu je harimau apabila semngat mereka di permainkan oleh Pengadil yang nampak agak berat sebelah....

maka penuh la entri di pesbuk cuba menolak/memboikot/membenci si kaki yg cuba menipu.... iaitu si pengadil, dengan menolak fenomena terkenal "K dhash POP"..

Sang gajah berjaya membaca kelemahan sang harimau, lalu mengambil kesempatan untuk menjaringkan gol, ternyata taktik ini berjaya..Dengan kemenangan 2-0. sang harimau kelihatan sangat tidak bermaya dan sang gajah bisa menari2 di atas padang hijau itu.. keh keh keh...

Alangkah kurang sopan apabila kerakusan sang gajah yg menghimpit, menerajang kumpulan sang harimau beramai2 seperti 3 lawan satu.. dan menendang muka si penjaga gol sang harimau, walaupun bola telah di peluk beliau.. kesian harimau.

Apapun semoga Sang harimau terus berusaha untuk ke piala2 seterusnya...


Inilah Sang Harimau



Cakap pasal penipu, slalunya berkaitan dengan feeling...
memandangkan kita ni manusia biasa, kadang2 terfeeling tu mmg menjadi lumrah hidup... nasihat sy, klo nk feeling mcm mna pun jgn la melampau2.

Walhal, sy tgh mnangis... meraung kut td (sorang2)
Bila rsa harapan sy dgn si dia tdk mungkin kesampaian...
....... knp ye???......

Well jodoh bukan di tgn kita. Segalanya milik Allah. Mungkin sy rsa ssdikit down hari ni disebabkn waktu period da semakin dkt.. tak mcm slalu sy tabah... ceh wah.. :P

Jadi dalam masa yang sama, sy nak femeskan jgak lagu dinyanyikan oleh si Amir Hariz yg berjudul Penipu

Sy bukan nak kata tone die yg sedap ke tak sedap.. tapi isi tersurat kat lirik dia... tak berkias2..
Kepada penipu2 di luar sana... taubatlah.. sebelum terlambat, jgn menganiaya org. Doa org teraniaya ni cepat makbul tau.

*redha itu ikhlas, pasrah tu menyerah*

Jom dengar jom...

https://www.youtube.com/watch?v=H9R6-Is_PWE&feature=youtube_gdata_player


Ini pula Gajah Putih
Gajah putih di anggap suci oleh setengah masyarakat terutama india, burma, kemboja dan Thailand. Kos penjagaannya amat mahal kerana penjaganya kne mnyediakan makanan yang khas untuk gajah putih dan penyediaan tempat untuk menyembah sang gajah. (gila)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!