Pages

Monday, May 03, 2010

Kenduri - kendara - kandid

huu~~ ni alasan lain dari yang len~~ apsal lame tak buat new post kat blog???
sebab facebook ~~ apsal kali ni idea mencurah2 ke dalam blog??~ sebab mcm2, salah satu pesbuk tak leh on... n banyak aktiviti bergambar jgak.. dan lagi.. dan lagi..

huh.. mcm biase.. mukhadimah tak gempak seperti di atas mmg menjadi trademark saya... minggu lepas... kenduri... minggu ni kenduru.. ahaks.. papejela eak :P


Tema Jubah ^^ sempat la saya melaram di majlis belah perempuan dengan jubah turquoise itu ~~ sedare ke?? ntah?? adik kakak ipar saya - sedare ke?? jawab la sendiri... apepun hubungan tak jauh.. jadi sedara la ea? huhu
ni kakak ipar saya... kat cni belah lelaki plak ~ tema pink ~ adik kak ipar saya, kakak ipar saya namenye Norhaizat, name samaran Kak Izat atau org dewasa panggil "NOR"


yang ni plak abang saya equal tu suami kakak ipar saya, ala lelaki yang kawin ngan kak izat tadi... namanye Zuhaini.. erm.. continue...
yang ini plak ~~ saya la.. huhu.. gambar hiasan kat blakang tu... lelaki tu adik kak haizat tu... perempuan tu adik ipar kak haizat tu... perempuan tu dengan saya adalah.... erk.... apa ye???

haaaa' ni sonok ni... mamat dua eqo ni... yang baju coklat tu rupenye junior saya... ngah blaja kat IPB... huk.. huk.. terbatuk ko... sebelah die tu si Sham... amik art and design.. wah.. wah... meriah ko.. kat rumah tu.. hanya menjadi DIVA di situ ~~ anyway sweet memory.. nek keta 4 org duduk blakang pun muat terpaksa berkepit sambil terkekeh mendengar loyar buruk korg...
pasal.. mane datang selsema?? pasal jalan ni ko yang punye?? pasal kos art and design 80k satu semesta?? hahahhaha banyak la pasal.. huhu - last skali nasihat terasa aku bg.. "korg ni cube la jadi jantan skit" ahaks... korang jgn terasa.. i da bese.. :P


akhir sekali, gambar korang jugak jadi mangsa blog ini ~ pada yang kawin semoga bahagia.. pada yang masih belajar ~~ semoga berjaya, pada yang da ad anak cucu ~ semoga gembira ~~ pada yang da mendapat teman baru ~~ semoga bersuka ria ~~ pada saya ~~ semoga saya epy mcm ni selalu... huhu (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!