Pages

Thursday, May 06, 2010

PES-B [Jangan sesuke hati klik!]

clik picture for large image

malas la.. nak cite.. sambil berpesbuk.. kuar la wall post dari kwn kakak aku.. ala.. biase la... men2... ooo video ~~ click la...
then mase click tu bru la nak membace tajuknye:

this is without doubt the sexiest video ever! :P :P :P


len mcm.. ish tapi takan la..... apa ynag terjadi seterusnya.. saya tak lei bukak video tu.. so penuh persoalan.. lalu menanyakan.. video tak ley bukak pun...

lalu tanpa saya sedari...rupenya mesage yang serupa

Khadijah Kasiran Kty > [27 kawan yang len] has post SOMETHING to your wall post..

nasihat saya di sini.. jangan la sesuke hati mengklik atau mencuba untuk klik mane2 application yang nampak mencurigakan mahupun me was-was kan...

Tindakan saya mengatasi masalah ini adalh dengan memberi komen yang serupa seperti yang tertera di gambar hiasan.. kepada 27 kawan-kawan saya yang menerimanya.. akhir kata.. inilah die KONTROVENSI itu!!!!

1 comment:

Anonymous said...

sonok bace... tulisan kamoo ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!