Pages

Saturday, June 26, 2010

Onak Duri - Semangat Diri!

Bowlink: klo masuk longkang cam rugi je....
tapi klo strike... gumbira hati...
my hand~ penah sakit dulu, so tanak amik risiko untuk membaling bola berat ini...
tapi...hari tu... tangan ni membaling jugak bola tersebut
atas sokongan dan tunjuk ajar
bro Apai...
100 markah aku dapat,
walau pun tak consistent...
dan diri ini ingin bermain lagi!!!
(thanks for your support.. bro!)

sama seperti situasi sekarang...
ye diri ini takut...
kerana rintangan dan berita2 buruk yang di terima..
buat diri ini tak sekuat yang di sangkakan...
Tapi sampai bila...
tak membantu diri untuk bertarung
dengan penyakit itu

Sedang sy bangun, saya di tolak lagi...
sedih pedih...
jatuh dan sakit yang kritikal
teringat post pes-B hari tu...saya mesti bangun semula...

"i had a blues
cuz i had no shoes
till i met on the street
a man wif no feet"

dan lagu ini turut menaikkan semangat saya


and sometime....
there is a plan to make all of this right!!!

Surah Al- Insyirah; ayat 5 dan 6; bermaksud:
Karena sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan,
sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan,

~sekian~

p/s: wake up! wake up!
risau diri...
risau abg zu
risau amali...
risau hasnah...
risau sume...
saya sakit...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!