Pages

Wednesday, June 09, 2010

Usik-usik adikku

Pada suatu hari..[erk baru je semalam].. sedang aku berjalan2 di wall pes-B [pesbuk] adikku cik senah aka senoi [bukan nama sebenar].. aku terpandang satu application yang baru aku gunakan..
oo die tak ngomen application aku.. tapi terang terangan ngomen application dier sambil tempiasnye kene kat kakak nye.. pabila namaku di sebut.. tanpa di tagged..

maka sesi umpat tak sah ni berlaku... gambar tak berajah ini menunjukkan bukti sebenar kejadian tersebut..
Discover The Top Word ~ klo korang rasa korg nak tahu word ape yg korg slalu guna.. sila klik application tersebut... ingat... SEKADAR... suka suka.. bukan suka suki... huk huk.. apo la...

maka, dengan kebetulan tersebut aku pun membalasnya dengan sebuah kesah... kononnya word ini adalah satu soklan..LENGKAPKAN AYAT2 CINTA yang diberikan... [sila buat karangan mengenai petikan di atas]
apo laei... clik untuk lihat image besar la...

semoga anda terhibur... den kopi ini screen... sebab den tanak lupekan saat ini... cuz klo nak check balik kat previous/oldest post... berkurun la...

p/s: ade kene mengena dengan hidup cik senah... tapi tak de kene mengena ngan mati makhluk lain... thank you... peace no war...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!