Pages

Saturday, June 26, 2010

Terharu

comel-c-anak-kucing
INTRO
Kawan2....
Dah lame rasanya tak singgah di sini ~
saya pun dah lame rasanya tak memerah otak kat sini ~
kali ni... bagi skit perubahan...
serta sedikit pembaharuan... buang ape yg tak patut...
masukkan yang patut...
~~~~




skali skala... warm up dengan blog orang...
aduh... kali ni terharu...
saya banyak share hasil tulisan saya di note Facebook...
Private Message ngan member2...
Show kat status Facebook

kali ni.. saya nak balik ke tempat asal saya...
blog ini...
so saya ade 2 cite nak cite...
~~~~~



CERITA NOMBOR SATU
dipendekkan cite... ketika saya sedang mencari sajak2 indah...
saya terklik... satu blog yg biase2 saja...
pastu... kat bawah... mungkin anda meminati "Dan kamu ialah..."
[terpandang gambar wanita bertudung... cantik...]
aisshh klo saya pun bukak post ni kerana wanita itu...
takkan lelaki tak buat mcm tu kan? kan? kan?

maka saya publish kan kat lamanwebsosial kegemaran saya...
ala si PES-B...

huk! huk! huk! ada orang tu membaca...

saya: aikk bace nampak???
dia: hehehe pendek takpo
saya: pendek ka?? panjang tu...

dia: tak pai 5 minit kira pendek la tue..


nampak sangat la si mamat ni bukak blog ni sebab gambar tu...
sebab aku pun sama...
biase2 je... tapi nampak kecantikannya asli di situ...
itu la die blog apei si budak kampung... yang bertajuk "Dan kamu ialah..."

p/s: terharu saya membacanya...
~~~~~~~~




CERITA NOMBOR DUA
lagi cerita terharu... lagi mengharukan...
lama da tak tengok blog2 mereka...yang tersenarai dalam blog saya ni...
ala senang cite.. yang tersenarai ni.. mmg bes bes belaka...

ni mmg terharu gila.. PAYAH NAK CITE la... straight to d Ampang Point je la...
dis blog belong to cik Senah My Lil Sista... dan saya sob sob sob... terharu gila...
khas buat org yg special... orang tu mesti terharu membacanya...

p/s: jarang update pon ade hikmahnya...
~~~~~~~~~~~




PENUTUP
Sekian saja cerita kali ini...
korang2 yang membaca.... kite layanzzzzz ~~~ ^.^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!