Pages

Sunday, April 11, 2010

Hari Pertama di Tadika (saya tak pernah merasainya)

Mari murid-murid, kita dengar kawan baru kita nak perkenalkan diri

Nama saya Khadijah binti Kasiran
>(sebutlah dalam doamu nama penuh ku dengan kholkolah yang betul. Amin!! huu)
Lahirnya saya pada malam 31 December jam sepuluh empat puluh lima minit (10:45pm)
Lot 620 Jalan Tegas Padang Jawa Klang Selangor… kedebaboom.. bunyi mercun itu… saat itu mbuatkan saya tercengang…. Lalu menangis semula….

Apa saya suka?? Adakah itu persoalan anda..?
sekarang lain.. dulu lain… esok pun lain…
Seperti yang lain… saya juga lain….

Ye Kawan-kawan!!
Saya suka membaca
Saya suka berjenaka
Saya suka melihat hasil seni orang
Saya suka menonton cerita jenaka
Saya suka menangis
Saya suka ketawa
Saya suka menulis/menaip (menghasilkan sesuatu – tulisan tak cantik pown)
Saya suka menasihati
Saya suka di nasihati
Saya suka menghayati
Saya suka piano
Saya suka fashion
Saya suka salon
Saya suka seni
Saya suka comey
Saya suka tangkap gambar
Saya suka di tangkap oleh gambar
Saya suka lakukan aktiviti social asalkan saya boleh ketawa dan tak salah
Tapi apa yang paling suka sekarang…adalah muhasabah diri…

Ceria itu akan jadi milik bersama… kerana coretan saya akan menceriakan anda…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!