Pages

Friday, April 16, 2010

Nota Untuk Kamu

Hi somebody,

Sejak dari dulu, saya tak sangka akan jadi begini. tapi seperti mimpi semalam, saya rasa gembira skali... biar pun mungkin sementara ~ saya cuba kekalkan jadi selamanya ~

nota ini untuk kamu ~ yang mungkin di bace kamu ~ dan mungkin juga tidak ~

nota ini nak bagitahu kamu ~ yang saya di sini rasa bahagia sekali ~
bahagia mcm mana ?? ooo... rasanya seperti cinderella mendapat kasutnya kembali...

apa pown ~
gembira itu buat saya rasa comey sekali ~
gembira itu buat saya rasa hidup kembali ~
gembira itu buat senyuman saya sentiasa tersemat di bibir ~
gembira itu buat rasa itu sampai di sini (di hati) ~
gembira itu buat saya rasa bersyukur ~

biarpun saya tahu ~ saya akan di uji lagi ~
saya hanya mampu pertahankan ~ dan belajar dari kesilapan ~
dan saya berdoa agar saya tak kehilangan ~

Kerana ~ saya da pilih jalan ini ~ untuk terus gembira ~

p/s: biar perit mahupun susah ~ saya tetap akan cari kegembiraan itu disamping teman baru ku

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!