Pages

Thursday, April 15, 2010

Terkejutz Ni...

Jam 5:50 pagi, tak sempat alarm berbunyi, aku d bgun, urm... pagi ni nak kena gerak awal, time ni la plak teringat, ayah n abang aku nak kena gerak awal jgak, ish...

beberapa saat lepas tu... tiba2 hp yang masih dalam gengaman ber bunyi, no yang tak pernah aku save memanggil.....

Tapi, aku kenal no itu, ape hal cari aku pagi2 ni..

Hello?? Assalamualaikum... Da bangun... Bangun... Solat Subuh...i ke
pergi tak? erm ingat saya tak??

begitu la bicara dari pihak die sahaja....

apa yang saya nak cerita ni sebenarnya: die adalah seorang teman biasa yang mulanya saya pun takot benarkan perkenalan tu...

Die salah seorang ahli anggota kumpulan 3 line... adalah skit die ceritakan... dan hanya saya simpan rahsia tu... rasanya saya pun tak ingat dan tak pasti...

Tapi caranya agak terpesong....

Dulu die pernah hilang khabar... dan mengharap sesuatu yang tak pasti dari saya...
Waktu menghilang sgt lama...

tiba-tiba... saya di hubungi, waktu tu agak busy... saya cume cakap...
"ai lame ilang... masuk dalam ke??"

Itu cerita dulu... tapi hari ini... die seorang yang pasrah... berubah ke arah kebenaran....

Namun saya tahu... apa yang die tunggu..belum tentu jawapannya memuaskan hati...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!