Pages

Monday, April 12, 2010

21 Times

Kena bermalam di rumah officer saya (Kak Zurinah), sebab malam tu ada program motivasi.
Di sebabkan program habis pukul 10 malam hampir ke pukul 11 malam menyukarkan saya untuk pulang ke rumah..
Di pendekkan cerita, minggu tu cuti sekolah, so saya cakap kat anak-anak kak zu, Mohd Alif Illiya bin Mohd Yahaya dan Mohd Aqil Iqbal Bin Mohd Yahaya..
Tanpa Mohd Amin Imran yang masih menyusu. Siapa nak tidur dengan acik???? Dua-dua kata---> saya!!!
Maka malam itu tak susah jugak nak tidurkan dowg yang suke memanjat tetapi dengar kata. Cume space untuk saya tak ada… biase la budak-budak..

Bukan tu yang saya nak cerita sebenarnya
Kak zu buat kek batik.. huuu..(^.^)
Sedap jugak… masa tu saya teringat… terkeluar semua idea malam semalam…


Ini la sebenarnya saya nak cerita...
Kata speaker malam motivasi tu..
Mendisiplin kan diri anda adalah dengan memulakan.. tetapi bukan sekadar memulakan… tapi juga melaksanakan.. dan bukan juga melaksanakan
Tapi juga meneruskan perlaksanaan itu…. Tapi mcm mana????

Meh! Meh! Meh Cni… Saya Kongsi…… Lakukannya sebanyak 21 kali berturut-turut…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!