Pages

Monday, April 19, 2010

Hari ini yang banyak cerita ~


18 hb.. badanku sangat penat ~ tak terlarat ~ continue semalam yang tak cukup tidurnye ~
di tambah dengan kepeningan di kepala ~ memusingkan pemikiran ~ menyerabut kan simpulan ~ menambahkan kerisauan... huhu.. menyebabkan i have no idea to write more.....

-----------------------
pass

heee (tersengih) itu cite semalam.... hari ni... ade la mase terluang sikit...
membace blog adik ku.... dengan tajuk nye "muka mereka kayak siapa yaa.."
telah muncuit hati ku... kerana kemunculan wajah ku di situ.. digembar gemburkan...
ingat ni ape... muke komersial ke... hahaha.... "(^O^)"

>>>>>>>>>>>>>>>>>
pass

warkah buat c dia ~ tak tahu nak bgtahu macam mane lagi tentang keadaan serabut diri ku tidak di ketahui oleh dirinya yang berada nun jauh di sana... bukan nak menambahkan kesulitan ~ tapi ngaku la ~ wanita ini hanya wanita biasa ~ kadang2 lemah, kadang2 kuat ~

di sebabkan ujian itu ~ saya akur ~ saya sangat lemah ~

dan saya mengambil keputusan untuk tak mengambil risiko lagi ~ jadi stop!!! perasaan itu tidak perlu ade ~ saya terpaksa cakap mcm tu kat diri saya ~ sebab saya tak nak jatuh lagi ~

ape pun ~ message telah di sampaikan ~ saya lega sekarang ~ dan saya tahu awak sayang saya da cukup ~ huuu imusm

..........................................
pass

aduh! aduuh!
kenapa tiba2 sakit.. bekas operation tu sakit lagi... saya tak tahu kenapa.. mungkin die amik masa untuk baik... saya rasa saya patut pergi follow up dengan doktor...

dan teruskan membantu insan lain mencegah dan membantu mereka menyelesaikan masalah kewangan dan kesihatan... dengan memperkenalkan plan terbaik untuk mereka ~ biarpun mereka tak perlukan plan ini sekarang ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~
pass

biznes! biznes!
semangat aku bile membaca blog kakak aku ~
tambah plak mereka da berjaya ~
bukan soal income je ~ tapi soal kepuasan ~
jadi sekarang ~ i'll start make a movement ~ for us... our live.. our family too...

aku hanya merancang.. Tuhan yang menentukan

??????????????????????
pass

JODOH? oh soal jodoh masih menjadi persoalan ~
adakah itu jejaka yang aku admirer? ~
mungkin tidak ~
adakah itu kekasih lama?~
mungkin tidak~
adakah itu insan yang aku tak kenali? ~
mungkin tidak ~
siapa??
itu masih persoalan ~
yang pasti saya da ade perancangan untuk itu sume bile Si Dia, Saya dan Family telah bersedia ~
status sekarang: ~ sedang mencipta kebahagiaan untuk hari esok yang masih bertanda soal ~

1 comment:

Anonymous said...

post comment - try

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!