Pages

Monday, April 12, 2010

Buku-buku sebagai ilmu

Hmmm kadang-kadang kita bosan… nak bce surat khabar bukan satu kegemaran,
Asyik-asyik hal politik je… tapi bile di tanya isu semasa ~ pasti tak terjawab… itulah perkara yang paling tak suka..
Tentang diri saya..

Al-Quran boleh dibace sendiri jika fasih, seeloknya berguru bagi yang tak fasih..
Nak dapatkan khidmat guru (ustaz/ustazah) mungkin dalam lingkungan RM75 per hour..

Itu mukhadimah ringkas saya, rasanya anda lebih arif..
Disini saya nyatakan bersama koleksi yang tak seberapa ini… saya ingin memperkenalkan SOLUSI,
salah satu majalah yang ingin saya kumpulkan mungkin memberi manfaat pada anda juga.
Kalau tak caya.. cuba la beli dengan Harga RM11, apalah sangat RM11 itu pada anda…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jana Pendapatan Sekarang!